Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

Obsługa klienta.jpg
Autor: 
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Cena:
48,00 PLN

Cena dla prenumeratorów:
40,80 PLN

Kup książkę

Istotne treści: Budowanie i utrzymanie relacji z klientem, komunikacja z klientem, ze szczególnym uwzględnieniem „małego pacjenta”.

Książka dla stomatologów zorientowanych na sukces
- praktyczna wiedza, której nie uczą na studiach medycznych - wiedza z kluczowych obszarów biznesu, takich jak marketing, obsługa klienta i zarządzanie
- sprawdzone metody działania, wiele użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów.

Dzięki tej książce poznasz najskuteczniejsze techniki podtrzymywania dobrych relacji lekarz-pacjent i zdobędziesz praktyczne umiejętności interpretowania zachowań swoich pacjentów. Nauczysz się wykorzystywać efekt pierwszego wrażenia, skutecznie przekonywać pacjenta i pozostawić doskonałe ostatnie wrażenie, tak by wizyta pacjenta była pierwszą z wielu następnych.